štvrtok 25. júna 2015

#návratmedziriadkami

Ahoj!

Prešiel nejaký ten čas odkedy som sem naposledy písala post, čo ste si určite všimli. X-krát som spomínala maturity, a vybavovačky okolo Dánska, kam ma nakoniec prijali na výšku :)

Tento post by som chcela venovať posledným asi desiatim mesiacom, kedy môj "internetový" život na blogu aj na YouTube pekne stíchol. Nikdy som nejako neočakávala, že sa to dokáže stať, pretože blogovať som začala pred šiestimi rokmi a vždy ma to úprimne bavilo. Nevravím, že teraz nebaví :) To určite nie, no keď človek tak dlho rieši iba súkromie, jednoducho si od určitých vecí odvykne.

Myslím, že v posledných mesiacoch mi chýbal hlavne feedback, ktorý som pravidelne dostávala a ktorý ma posúval ďalej, a logicky ani nemal byť odkiaľ, keďže videá boli stopnuté. No a potom to bol už začarovaný kruh, z ktorého som sa nedokázala sama dostať.
Nabehnúť späť do toho kolobehu "aktivity" a "pridávania" a hlavne robiť to pravidelne je pre mňa taký malý šok, hlavne keď si musím urobiť poriadok v prioritách čo sa týka osobnej sféry, neviem len tak odrazu znova všetko venovať videám, a jednoducho to musí ísť cez určitý prechod, určite to pochopíte :)

Blog aj YouTube ma vždy bavili a keby nebolo ľudí, nikdy by som s tým nepokračovala. Takže aj keď na tomto blogu je vás čitateľov iba 36 (na starom vás bolo cez 260, ha!), na YT je vás už 6400, a stále pribúdate, takže určite je pre koho tvoriť ďalej. :)

Čo ma ale mierne znervózňuje, je práve blížiace sa Dánsko a sťahovanie, vlastne všetko s tým spojené, pretože netuším ako to bude s natáčaním tam. Určite ale budem vlogovať a nejako dokumentovať svoj "stay" v Dánsku, a informovať vás, ak budem môcť :)

Neviem čo viac k tomu ďalej písať, svoju akože "pauzu" som tu vysvetlila stručne, ale myslím, že to úplne stačí. Predsa len ak máte na mňa nejaké otázky, využite komentáre, tam je priestoru až až, alebo sa chopte asku, a môžete ma otázkami atakovať aj tam :)


Vaša S. :)

1 komentár :