utorok 31. marca 2015

Po/Pred maturitne

Ahojte :) Znova sa ozývam, tentokrát trocha denníčkovo.

Asi už väčšina z vás tuší, že tento rok končím strednú a maturujem. Písomná časť prišla ani som sa nenazdala ako a za chvíľku ma čakajú praktické maturity. Potom už iba treba spraviť ústne v máji, ktoré verím, že budú bez problémov, zvládnuť 4 pohovory na dánske univerzity a koncom júna sa, dúfam, budem sťahovať.

prepálený východ slnka cez naše zapackané kuchynské okno + šum. ale aj tak sa mi tá fotka páči.

Je celkom zvláštne sledovať ako vám doslova beží čas, zatiaľ čo vy sa sústredíte na to, že začnete úplne nanovo, sami a v cudzej krajine. Nejako si všetko viac vážim a viac si uvedomujem, že ak budem prijatá, určite tu neostanem (ha), takže už teraz mi všetko chýba.


Minulý týždeň sme mali v škole english week s native speakerom, ktorý som si teda naozaj užila a navyše som teraz oveľa viac sebavedomá v rozprávaní anglicky, čo som si chcela zopakovať kvôli už spomínaným pohovorom. Držte mi aj tak palce :)
Riešili sme maturitné témy a verte mi, naozaj prvýkrát som sa ten týždeň poctivo učila a vypracovávala témy. Nie všetky samozrejme, ale dosť na to, aby som si navykla a ostatné dokončila bez nútenia sa :D Aj keď si myslím, že je v podstate fuk čo si vytiahnem, pretože to dám aj keby som nechcela, ale slovná zásoba k téme sa vždy hodí :)

Niekedy sa proste neviem rozhodnúť či ma viac štvú maturity, alebo pohovory, ale nakoniec bez maturity v máji môžem Dánsku tak akurát zakývať.

Prejdem ku svojej špecialite a začnem rozprávať z úplne inej témy, a to konkrétne o upratovaní v šatníku. Máte x webov, na ktoré môžete nahrávať oblečenie, ktoré predávate, alebo si ho medzi sebou vymieňate a podobne.. Ja už som nad takým triedením šatníka rozmýšľala naozaj dlho a konečne na to nastal čas. :)

Nebudem však nič hádzať na internet, alebo robiť albumy na facebooku, ehm, ale rozhodla som sa zúčastniť sa bazáru, konkrétne je to táto akcia a koná sa 25. apríla :)
Podľa mňa je to určite osobnejšie, takže pokiaľ by ste aj neprišli kupovať nič, bude určite milé aspoň trocha pokecať :)

1 komentár :

  1. Držím palce, ať ti to všechno vyjde dle tvých představ. Vím, jak jsem před maturitou byla nervózní já, ale ty si věříš a to je fajn. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť