štvrtok 6. novembra 2014

L'Oreál Nutri-Gold krém - recenzia!

Ahojte! Po dlhšej dobe prinášam prvý post, a dúfam, že odteraz mi to bude "písať" (aj fotiť, ha) viac ako kedykoľvek predtým. Som rada, že ste nový blog prijali a podporili ma sledovaním, naozaj ma to veľmi teší :)


Prvú recenziu venujem krému od L'Oreál Paris, ktorý som testovala vrámci spolupráce. Keďže je určený pre zrelšiu pleť, ktorú zatiaľ nemám, testovala ho namiesto mňa moja mama. ;)

Čo krém sľubuje? Vyživenú, prebudenú a rozžiarenú pleť, okamžité intenzívne vyživenie a návrat elasticity. Každým dňom obnovenie štruktúry pleti, miznutie prejavov únavy a zdravší tón. 


Maminka je majiteľkou normálnej pleti, jej doterajšia starostlivosť spočívala v pravidelnej hydratácii, denný krém od Oriflame - Bio Clinic Lifting Power, odličovanie a čistenie pleti micelárkou od Corine de Farme, a na noc používala nočný krém od Nivei - Anti Wrinkle Night Care.

Pleť pred používaním krému.
Výsledok po 2 týždňoch používania krému. Pleť pôsobí zdravšie, vyhladenejšie a oživene. :)
Pleť po dvoch týždňoch pôsobila mladším dojmom, vyhladili sa jemnejšie vrásky, celkovo pôsobila pružnejšie a vypnutejšie. Samozrejme, s dĺžkou používania sa tento efekt iba zosilňuje, a mama si krém naozaj pochvaľuje. :)


Krém je ľahký, skôr gélovej konzistencie, rozotiera sa naozaj krásne a veľmi pekne vonia, čo pripisujem výťažkom z bieleho jazmínu, o ktoré je obohatený. :) Na obale spomínajú, že nezanecháva mastný film, ani iné stopy, čo môžem potvrdiť, pretože sa vstrebáva naozaj bleskovo a nezanechal mi na ruke žiadnu mastnotu, aj keď je obohatený o vzácne oleje. Obsah je 50ml. Je určený pre zrelšiu pleť, na krabičke uvádzajú vekové skupiny od 30-60 rokov.

Osobitne by som chcela pochváliť balenie, ktoré je sklenné so "zlatým" vrchnákom, ktoré vyzerá (podľa mňa) celkom elegantne. Tiež má aj viečko, vďaka ktorému sa vám nestane, že pri prevrátení (napr. v taške a podobne) sa vám produkt dostane na viečko.


Celkovo sú mamine dojmy z krému viac ako pozitívne, vyhovuje jej a s účinkami je spokojná. Cena krému sa pohybuje okolo 11€, z toho čo som hľadala, no dá sa vychytať aj v akcii. :)

Z môjho pohľadu dokážem hodnotiť iba výsledok a možno konzistenciu, a môžem potvrdiť, že výsledky sú naozaj viditeľné, mama nenašla žiadne mínus a vďaka jej spokojnosti môžem krém odporúčať ďalej. :)


Na záver by som (sme, aj s maminkou) sa chcela poďakovať L'Oreál Paris za poskytnutie produktu na testovanie! :)

3 komentáre :

  1. Tvoja mamina je naozaj krásna, pozdravujem ju, haha. Pekná recenzia. Ani nevieš, ako veľmi sa z toho teším, že si opäť aj na blogu :3

    OdpovedaťOdstrániť